vrijdag, januari 07, 2005

Gelukkig Nieuwjaar

Het is een beetje laat, maar ik zeg het toch: "Gelukkig Nieuwjaar beste zombies". Nu kan ik eerlijk zeggen, dat ik kotsmisselijk ben geworden door die vuile inzamelactie voor de slachtoffers in Aziƫ. Ten eerste kon ik geen Simpsons zien en ten tweede zag ik die homo Paul de Leeuw te vaak. Daarnaast ben ik zwaar teleurgesteld in ons Hollanders door zoveel geld op te hoesten, voor landen die wel geld geven aan het onderhouden van hun atoomwapens, maar wel buitenlandse hulp vragen omdat hun arme vissertjes weggevaagd zijn.

En wat dan nog . Elke dag gaan er gemiddeld 150.000 mensen dood op deze aardkloot. Waar maken we ons druk om. Zie het als een extra schrikkeljaar met 150 duizend doden extra.

De enigste die het begrepen heeft is onze minister Remkes. Willen ze godverdomme een hardwerkende minister van zijn hard verdiende vakantie halen om een beetje door die vieze lijkenlucht te wandelen. De enigste mensen waar ik echt respect voor heb zijn tenminste die Amerikanen. Zodra ze het woordje ramp horen, zamelen ze een hoop geld in, gaan naar het rampgebied.. en genieten maar. Vandaar het woord ramptourisme!

0 Commentaar:

Een reactie posten

<< Home