vrijdag, maart 11, 2005

Ben weer terug en hekelt IFAW

Het heeft een tijdje geduurd, dat komt omdat ik een beetje moest bijkomen van carnaval. 2 maanden.. Ja 2 maanden. Nou zullen we het eens gaan hebben over dat irritante IFAW. Je weet wel met die kutreclame: "Steun het IFAW" Nu beginnen ze weer te zeiken over die O zo zielige zee-

Hondenjacht. Godverdomme zeg, die mensen maken zich druk en willen geld van U en subsidie omdat er een paar zielige zeehondjes worden doodgeknuppelt. Het geld aan veel nuttigere dingen besteden, zoals betere jeugdzorg in nederland bijvoorbeeld. Hier worden kleine kinderen doodgemaakt. Maar nee hoor, die debiele maken zich zorgen om honden, die worden gebruikt als consumptie. NOU EN!! wij eten toch ook koeien. In india zijn dat juist weer hun huisdieren. Heb je wel eens een spotje gezien in India: "Kijk die barbaarse westerlingen nou eens. Ze eten potdorie koeien. Geef al uw roepies, zodat we een eind kunnen maken aan die misstanden en die koeien een normaal leven hebben. Het IFAW ZUIGT!!


5 Commentaar:

Anonymous Anoniem Zei...

Beste Mijnheer/Mevrouw
Op de eerste plaats wil ik u bedanken,bedanken voor het feit dat u alles voor mij heeft opgehelderd.Ik dacht altijd dat koeien eigendom waren van een boer of boerin en dat zei op hun beurt de koeien verkochten aan slagers of gebruikte voor de melk.Maar ik had het fout koeien in nederland lopen vrij rond net als de zeehonden in canada vrij rondzwemmen.Dus ik heb het recht om het weiland op te lopen en de koe dood te slaan voor een lekkere hamburger of een stukje leer wat het dier is niemands eigendom toch?Nee u bent duidelijk in de war de zeehond is een wild dier ,geen boer die ze eten geeft en toch denken mensen dat het doodknuppellen van jonge zeehondjes het zelfde is als het slachten van een koe.U doet mij verdriet ik dacht dat anno 2006 de domme mens uit het straatbeeld was verdwenen maar u bent er nog.En dat zuigt.

4 april 2006 om 23:51  
Anonymous Anoniem Zei...

e ndaar aluit ik me helemaal bij aan goed gezegd!
wat een in en in trieste opmerking zeg, er zijn inderdaad nog hele domme mensen op deze aarde helaas.
misschien moet je is op http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_farm
deze site kijken, als je het aan kan. ik hoop dat je dan van gedachten veranderd.

1 november 2007 om 17:35  
Anonymous Anoniem Zei...

http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_farm

nog een keer die site ik hoop dat hij werkt

1 november 2007 om 17:37  
Anonymous Anoniem Zei...

http://www.petatv.com
/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_farm

je moet hem ff kopieren naar je adress balk dan doet ie het

1 november 2007 om 17:38  
Anonymous Anoniem Zei...

Ik zelf als canadees nederlander weet hoe dit werkt en het is zeer simpel (ik weet preciese getallen niet dus geen gezeik daarover)

per jaar komen der zo'n beetje 2 miljoen schattige zeehondjes derbij, er is maar eten voor een bepaald aantal, canadese jagers mogen er precies 500.000 dood maken omdat er anders 1 miljoen sterven aan verhongering.
ja het is zielig omdat die beesten zo verdomd schattig zijn, en waarom een knuppel omdat het vacht anders niks waard is. na een slag zijn ze toch dood.
ja tuurlijk is der die ene keer dat er 5 keer word geragd en dat laten ze maar al te vaak zien op tv, maar vertrouw me maar, grote canadese jager met honkbalknuppel vs. klein schattig beesie...een slag dood
gebruik het geld voor nuttige dingen want als die greenpeace/ifaw hippies/mongolen/sukkels/wietsmokende,denkendedatzedewereldreddenmaarzedoengeeneneflikker het echt voor elkaar krijgen dat het ophoud, gan der veel meer schattige zeehondjes dood en word het nergens voor gebruikt

7 maart 2008 om 23:53  

Een reactie posten

<< Home